دندان شیری (babyteeth) ساخته شده در سال ۲۰۱۹:

داستان درمورد میلا، دختر نوجوانیه که به سرطان مبتلاست و عاشق یک پسر معتاد شده که کابوس پدر و مادرشه. اما میلا سعی داره طوری زندگی کنه که انگار چیزی برای از دست دادن نداره. از نکات مثبت فیلم اینه که بازیگر نقش میلا یعنی الیزا اسکانلن به خوبی از پس نقش براومده.

اگه بخوام نظر شخصی خودم رو بیان کنم، بیا بگم اون چیزی که فکر می کردم نبود :(

گوشه و کنار قصه اصلی اتفاقاتی رخ می داد که من واقعا هدفشون رو متوجه نمی شدم!

موزس پسر خوبی بود که به عمد کارهای اشتباه انجام می داد و من تموم فیلم با خودم فکر می کردم چرا این کار رو میکنه؟ چرا سعی نمیکنه این کارا رو کنار بذاره؟

میلا به عنوان تک دختری که همیشه با حمایت و مراقب جدی پدر و مادرش بزرگ شده خیلی راحت تموم مرز هایی که سال ها ازشون رد نشده بود رو رد کرد و از کارهاش پشیمون نبود.

و در آخر اینکه بهتون توصیه میکنم با همه این موارد اگه دوست داشتین فیلم رو ببینین، حتماااا با سانسور ببینین :)